Popular Posts

Tuesday, October 18, 2011

i'll be fine as before.

they asked : kenapa baru sekarang ada blog?
my answer is : sebab baru sekarang aku dah takde telinga untuk dengar semua cerita cerita bodoh n mengarut aku tuh.
i do appreciate those moments
though we're far apart,but i wish the bond is still the same as before
dulu, kau buat aku percaya yang friendship is much worth than other stuffs.
kau buat aku fikir yang aku takde banyak kawan pun takpe,
sbb ure always there when i need.
u lend me ur shoulder for me to cry on
kau dgr all my problems n stories
kau share everything dgn aku
no hidden stuffs
takde yang kurang pun
at that time,
aku rasa my life is totally complete.
n ryte now, aku taknak minta apa2 pun dari kau
sbb aku tahu kau ada life yg aku assume memang sangat2 happy lahh kan
aku tak minta kita jadi macam dulu
memang ridiculous lahh kan nak minta bnda tuh
kita pun dah jauh
tapi tak rasa macam kita dah jauh sngt2 ke?
memang aku salah
sbb dulu aku lari
tapi aku lari sbb aku taknak kita lagi jauh
sbb aku taknak pretend yg aku tak kecewa.
because i really am at tht time
tahap yang tak terkata.
even ryte now pun aku still rasa aku buat the stupidest thing in life
n m sorry fr tht
aku tak fikir panjang
but i try fix it back
tp still rasa mcm nothing cn bring u back
kau dh jauh dri aku
aku faham.
it just
sometimes.
no.most of the time.
aku rindu kau.
n aku tak tipu.
sbb aku takde orng lain selama nie
aku cuma ada kau.
sape lagi yang boleh advise aku yang memang sah2 aku terima terus masuk otak.
sape lagi yang nak layan kerenah aku
sape lagi yang nak teman aku makan aiskrim
sape lagi yang nk mkn same2 dgn aku
sape lagi yang nk teman aku buka puasa sama2.
aku pretend yang aku happy sbb kau pun tahu aku mcm mna kan.
takkan tunjuk pd ppl around yg aku tak happy.
kau je yg thu bla aku tak happy
bed time stories dah takde.
n aku thu kau takkan jengah bnda nie n baca pun
i knw i act like a 10 yr old kids
it just.
i miss u a lot.
i really am.



: nescafe tak membantu langsung.

doubledots :
pelangi indah.

No comments:

Post a Comment