Popular Posts

Tuesday, November 8, 2011

me:asal selama nie aku tak pernah thu pun ada petua2 macam nie?
aan:sbb selama nie kau hilang dari radar n sekarang baru nak muncul
okayy.this is it.tak thu laa knapa aku mcm dah selalu dgr bnda2 nie.knapa aku hilang,lari,and so on.
serious shit aku mcm tak tahu mcm mna nk explain bnda nie.takkan ada orng yg nk lari.tp apa yg aku rasa tak sma dgn apa yg korang sume fikir.mungkin aku sbnrnya menyalahkan takdir or salahkan diri sendiri.shame on u aishah.but what past is past.dah takde nak turning back ke apa ke.sekarang nie,cuma kena cuba fix kan everything balik je.though act bukan perkara yang senang nak fix kan balik diri nie dlm hidup orng yg diorang dh ada experience bnyk bnda without a person named aecha.
close case.
akma:terharu nya aku dngr cerita kau nie.kau patut buat comic ouh
me:tp aku tak pandai lukis
akma:suruh laa abng mizi ke sape ke lukiskan
me:lebih baik aku buat novel jee
akma:haa!yg nie aku setuju.kau pun memang ada talent nk buat bnda nie sume kan
me:tp aku tak pro lagi laa format nk tulis ayat kat novel
akma:takpe.buat kecik2 je.hntr cerpen kat magazines dulu ke
me:tgk laa.aku cuba.tp kau bukannya suka baca pun
akma:hee.memanglaa.tp kalau kau brjaya tulis,aku laa orng yg paling bngga kau thu tak
me:yelaa tuh akma
hmm.perhaps.someday.aku akan publish kan jugak karya2 aku.korang mesti baca tau!
nota kaki:sape je yg bukak bnda nie.aku rasa aku sorang jee.
if u ever find urself stuck in the middle of the sea.
ill sail the world to find u
if u ever find urself in the dark n u cant see
ill be the light to guide u
find out what we'll made up
when we are caught to help our friends in need
u can count on me like 1 2 3 
ii'll be there
n i know when i need it i can count on u like 4 3  2
n u'll be there
cause thats what friends are supposed to do ouh yeah :)
currently listening to this song.it meant a lot to me.so do u?haha :D

No comments:

Post a Comment